Sunday, May 27, 2012

Kalau berbangsa melayu tapi berfahaman komunis macamana?


Isu pasai orang bukan melayu jadi PM nampaknya belum reda, isu yang cukup popular menjelang pilihanraya umum. Isu ni timbul balik bila "Karpal Singh buang tebiat" keluarkan kenyataan bola tanggung berkenaan isu ni.

Tak cukup dengan sekadar kenyataan dari Ust Ahmad Yakub Timbalan Ketua Dewan Ulama', Naib Presiden Umno si Zahid Hamidi masih lagi minta PAS bagi respond berkenaan kenyataan Karpal Singh tu.

Mungkin kut Zahid tak rasa kenyataan dari Timbalan Ketua Dewan Ulama' PAS tu cukup kuat untuk mewakili suara PAS, padahal PAS dah lama jawab isu ni dan jawapan PAS tetap sama.

Hari ni TG Nik Aziz keluarkan satu kenyataan atau lebih tepat lagi, ulang kenyataan berkenaan isu ni.
Income pasif!! Register & display. RM1.00 setiap referrer.
Madu Tualang Asli. 1KG RM60 sahaja. Hubungi PakDin 019-5672201 
Yang aku suka dengan kenyataan TG Nik Aziz ni, huraian dia mudah difaham termasuk jentera PAS di peringkat akar umbi. Contoh yang mudah yang semua orang boleh faham.

mStar melaporkan:
[Sumber: mStar]
Kalau berbangsa melayu pun tapi berfahaman komunis takkan kita nak lantik jadi PM jugak. Lain la kalau kita nak Malaysia jadi negara komunis.

Masalahnya sekarang ni, yang jadi Perdana Menteri Malaysia datang dari parti yang penuh dengan rasuah sampai tahap busuk sampai ke usus, pasai tu la Malaysia jadi macam yang ada sekarang ni.

Kira nasib baik la Malaysia belum muflis tapi kalau biarkan orang Umno terus jadi PM memang tak mustahil Malaysia akan muflis sebelum tahun 2020 macam kata Idris Jalla.

Source: http://cenangau.blogspot.com/2012/05/kalau-berbangsa-melayu-tapi-berfahaman.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FARTP+%28Cenangau%40blogspot.com%29

No comments:

Post a Comment