Monday, February 25, 2013

Kubur Nik Aziz, dah siap. Ya ke nie?


Kubur Nik Aziz.

Yup.

Ada orang dah tempah kubur untuk TG Nik Aziz. Itulah gambaran awal yang dapat kita nyatakan apabila saksikan gambar kat bawah neh hah ;


Lokasi neh ialah di muar, johor. Tak pastila kalau orang2 johor yang buat kerja di atas. Tapi aku confident ia dibuat oleh orang2 sakit jiwa dan mentalnya. 

Kenapa sakit jiwa?

1. Ini kubur bagi penganut bukan islam. 

2. Then depa conteng2 dengan spray tulis kubur Nik Aziz.

3. Apa motifnya kalau bukan secara tidak langsung nak gambarkan TGNA = bukan islam dan akan dikuburkan seperti ini kelak.

4. Bukan kah ini satu tindakan biadap dan kurang ajar namanya?

5. Apakah PDRM akan menyiasat dengan telus siapa punya angkara bila ia melibatkan pimpinan PR?

6. Apa je la yang TGNA cakap sampai nak benci dia keterlaluan?

7. Kot ye pun tak suka hujah2 TGNA, bidas la hujah. Hujah vs hujah. Bukan hujah vs meroyan.

8. Agak2 ada tak najib nak bidas perbuatan neh? Mesti bidas kalau orang dok provoke2.. takan bidas kalau tak kedengaran suara provokasi kat twitter najib.. aku confident.  

9. Apa pun aku takmo tuduh2 sapa yang buat sehinggalah ada bukti sah ia hasil kerja tangan penyokong umno. Memang aku nak cakap direct je. Takpe, rileks dulu. Kita bagi peluang untuk PDRM siasat dengan adil. Kita bagi masa. Tapi kalau PDRM pun buat tatau, buat boh layan apa seme.. soh terbuktikan sangkaan kita benar.. ia memang hasil kerja tangan UMNO.

Jangan ingat diam2 orang bermaksud orang tue lemah. Diam sebenarnya sedang kumpul strategi untuk membidas dengan cara berhemah, untuk melawan dengan cara terhormat..  lue fikirlah sendiri. Bai.


Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/02/kubur-nik-aziz.html#ixzz2LsbrkrL0

No comments:

Post a Comment