Tuesday, November 10, 2009

RELAKS KEJAP - jangan tension - MOTOR BERKUASA TINGGI









6 comments:

  1. Ustaz minat dengan motor besar pulak. Lepas ni boleh naik moto dari ktn nak kuliah kat KL..

    ReplyDelete
  2. mahal ni ustaz! boleh ke beli kalau duit ada? tak riya' ke?

    ReplyDelete
  3. jangan ustaz nanti cemburu pulak pemuda PB, ketuanya pakai motor besar, tapi boleh ke bawak dua sekali. hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wrt wbt

    Maaf nak tanya
    Apa benar dikatakan org ustz befikrah JIM ?

    Apa benar ustz tak dibenarkan buat program (pas) di selangor atas sebab menyebarkan fikrah Jim?

    Apa benar ustz mencadangkan sekolah Gau ditutup dalam Mes harian negeri.

    Maaf,
    hanya mahu penjelasan aja.

    ReplyDelete
  5. Assalaamualaikum sdr dupahang,
    Kalau saya mengambil hujah Tuan Ibrahim Tuan Man, sdr lah antara golongan yang suka menyerang sahabat yang berjuang dalam PAS. Kalau jujur ingin tahu susahkah sdr hendak bertemu dengan ustaz yusof? Kenapa bangkitkan polimik ini dalam blog?
    Inilah gejala yang berlaku dalam PAS sekarang yang menjadi ujian besar dimana bukan hanya ahli biasa tetapi pemimpin tertinggipun menjadi bahan fitnah oleh ahli sendiri.
    Saya ikut belajar AlQuran dengan Ustaz Ahmad Badawi, org tuduh saya ABIM ikut usrah yang dibawa oleh bekas pelajar dari UK tuduh JIM. Berkawan dengan orang UMNO tuduh saya UMNO. Sedangankan saya tidak pernah menjadi ahli selain dari ahli PAS. Alhamdulillah saya telah dapat atasi semua itu, dan sebaliknya orang yang menuduh tadi yang bertindak dan berakhlak merosakkan imej PAS. Jangan suka mengintip dan mencari kesalahan orang lain, kalau benar kita berjuang dalam Islam. Betulkan keburukkan sahbat kita dan bina kelemahan sahabat kita serta ambillah segala jelebihan dan kekuatan mereka.

    ReplyDelete
  6. Terima ksih sahabat
    saya hairan kenapa pulak saudra menceritakan org tuduh saudara abim?

    Org tak tahu pun? org tak kenal pun saudara?

    Untuk maklumat saudara.
    soalan yang saya tanya itu adalah soalan yang ditanya pada saya.

    malam tadi didalam program Usrah saya ditanya...tapi saya nafikan.

    Saya ke KL ditanya....saya nafikan.

    bila banyak org bertanya lalu saya bertanyalah?
    jangan salah sangka.

    Mukin sahabat salah faham tentang soalan saya tu?

    saya jarang dapat bertemu UYE jadi saya tanya dlm blog dia?

    ReplyDelete