Wednesday, September 12, 2012

Nasharudin: PKR hormati keputusan Majlis Syura PAS - DS Anwar Ibrahim



PETALING JAYA: Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu pihaknya menghormati keputusan yang diambil oleh Majlis Syura Ulamak PAS berhubung isu bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa pada Ahad lepas.

Malah menurut beliau, PKR tidak pernah mencampuri urusan setiap parti di dalam Pakatan Rakyat dan tidak akan mencampuri apa yang telah diputuskan.

"Kita menghormati keputusan yang dibuat oleh Majlis Syura PAS terhadap isu Nasharudin, malah kita tidak akan mencampuri keputusan yang telah diputuskan.

"Apa yang diambil oleh Majlis Syura itu adalah hak peribadi mereka dan kita dalam Pakatan tidak boleh pertikaikan," sambung beliau lagi pada sidang media di Ibu Pejabat PKR.

Sementara itu ketika menjawab pertanyaan wartawan berhubung tindakan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang menyaman Nasharudin,, katanya ketiga-tiga parti di dalam Pakatan Rakyat menganggapkan itu adalah bersifat peribadi.

Source: http://www.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/13094-nasharudin-pkr-hormati-keputusan-majlis-syura-pas

1 comments:

  1. nasharudin seorang yg tidak hipokrit dlm berpolitik dan dia sanggup ambil risiko setiap perkataannya
    yg lain mana ada telur dlm pas nak bercakap takut2 ditempelak NA habis terkincit disuruh keluar PAS dan masuk UMNO. bila bercakap sikit dikatakan ejen umno, pro umno dbsnya
    pas akan jumud sampai bila2

    ReplyDelete