Wednesday, September 5, 2012

‘Kami mintak maaf, talian terputus’ - Ekoran Kencing Gambar Pemimpin



KUALA LUMPUR: Pemanggil juga bertanyakan mengapa tiada tindakan diambil tentang insiden kencing di gambar TGHA dan TGNA dan berbagai-bagai lagi kejadian yang hampir sama berlaku.
Demikian ulasan http://greenboc.blogspot.com
Berikut ialah petikan daripada blog tersebut.
Kahkahkahkahkah......siapa tengok Hello Malaysia (4/9/2012: 10pm), dan topik yang dibincangkan adalah tentang BUDAYA BIADAP. Kemudian talian dibuka untuk orang ramai menyatakan pendapat dan memberi soalan.......menarik perhatian satu panggilan dari Sarawak yang bertanya tentang tindakan berat sebelah tentang kejadian insiden yang berlaku semasa malam 30hb.

Pemanggil juga bertanyakan mengapa tiada tindakan diambil tentang insiden kencing di gambar TGHA dan TGNA dan berbagai-bagai lagi kejadian yang hampir sama berlaku.

Boleh lihat dengan jelas bagaimana muka2 ahli panel ketika pemanggil sedang bercakap tiba-tiba .....tut...tut...tut~~~~~~ talian terputus.... dan pengacara mengatakan “KAMI MINTAK MAAF TALIAN TERPUTUS”......kahkahkahkahkahkahkah.....Nampak sangat tak dapat terima kenyataan.....

P/S : Sekarang ni zaman IT sekejap jer maklumat tersebar..... rakyat tak mudah ditipu lagi.....credit pada kawan admin sebab sampaikan berita ni... hehehehehe...

~ Pakatan Rakyat Supporters

Source: http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/12917-kami-mintak-maaf-talian-terputus

1 comments:

  1. ada yg tak kena dgn orang yg kencing atas gambar tgna sebab selipar dia pun orang sanggup curi ...

    ReplyDelete