Wednesday, October 8, 2008

4763 - 4763 - 4763 - 4763 - 4763

Assalamu'alaikum teman-teman.

Saya mengatur kesyukuran kepada ALlah kerana menjadikan blog ini satu kenyataan dan berterusan. Blog ini telah dilancarkan pada 08.08.2008. Hari ini 08.10.2008, genaplah dua bulan usianya. Sehingga kini pengunjungnya seramai 4763 orang.

Saya mengharapkan blog ini akan memberi faedah dan manfaat kepada diri saya sendiri khususnya dan orang ramai amnya. Para teman dianjurkan untuk memberi komentar, cadangan dan ideal untuk terus membangunkan blog ini.

Semoga ALlah terus memberi hidayah kepada kita semua, diselamatkan kita di dunia dan akhirat.

Sekian, terima kasih.
-Ustaz Yusof Embong(uye)
10.41am 8.10.08

2 comments:

  1. Assalamu'alaikum wr. wb.

    Tahniah ustaz kerana dapat menghasilkan blog untuk manfaat semua.

    Kalau boleh dimuatkan juga ruangan koleksi 'slide presentation' dalam format powerpoint.

    JazakAllah.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Ustaz,

    Saya sangat tertarik cara penyampaian Ustaz dalam penulisan, ia nampak tak berat, bersahaja seolah-olah bersimbang dengan Ustaz, teruskah usaha ini.
    Satu perkara saya nak cadangkan, kalau tak silap saya Ustaz pernah mengajar tafsir bab farait. Sebenarnya ramai darin kita tidak memahamminya, antara dunia akan kiamat ialah Allah akan angkat ilmu berkenaan farait ini, saya rasa Ustaz boleh bincangkan bab ini sebulan sekali, lama-lama banyaklah ilmu kita tentang ini.
    Marzuki, Kuantan.

    ReplyDelete