Monday, January 28, 2013

Masyaallah: Mamat ni pun pemilih berdaftar SPR [Tengok]

Masyaallah: Mamat ni pun pemilih berdaftar SPR [Tengok]

http://shalehudin.blogspot.com, 23 Jan 2013

Masyaallah: Mamat ni pun pemilih berdaftar ngan SPR rupanya... [Tengok]




MAMAT INI ADALAH PEMILIH BERDAFTAR DENGAN SPR!!!!!!!


Butiran peribadi...
NAMA: IMPIAS BIN SIPULLAH
NO K/P: H0488914/621010126275
TARIKH LAHIR: 10HB OKTOBER 1962


1) Betulkah mamat ini warganegara Malaysia sejati dan tulin?
2) Mengapa di Jabatan Pendaftaran Negara Negeri Sabah ada satu unit dinamakan Unit Khas Sabah?
3) Menjadi pemilih berdaftar dengan SPR yang disahkan di DUN LIAWAN dan PARLIMEN KENINGAU... Macamana SPR boleh luluskan?

Memang wajar sekali apa yang diperjuangkan oleh NGO Bersih dan parti-parti politik dalam gabungan Pakatan Rakyat agar SPR mesti ada keberanian dan maruah harga diri untuk membersihkan senarai pengundi sebelum rakyat keluar mengundi pada PRU ke 13 nanti...
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Harakahdaily. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Para komentar dinasihatkan bertanggungjawab dalam menulis dan elakkan komentar melampau dan berbaur perkauman.
Share on Myspace

1 comments:

  1. Menambahkan jumlah umat islam di Malaysia dengan mengambil umat islam sebagai rakyat Malaysia adalah satu strategi yang baik. Kita tambah rakyat dari Indonesia, Pakistan, Bangladesh, Rohingya, Selatan Thai, Selatan Fillipina adalah satu strategi jangkapanjang umat islam. Perpindahan adalah sesuatu yang strategik. Menipu undi adalah sesuatu yang lain. PAS perlu ambil alih kuasa supaya survival dan dominasi umat ini di buat secara hikmah dan betul. Senjata di tangan pemimpin soleh akan digunakan untuk menjaga agama, harta, akal dan maruah.

    ReplyDelete