Thursday, February 18, 2010

XPDC DAKWAH UYE DI SABAH 19 HINGGA 24 FEBRUARI 2010


Assalamu'alaikum warahmatuLlah.

InsyaALlah malam ini saya akan bertolak ke Kuala Lumpur dan pagi esoknya ke LCCT untuk menaiki kapal terbang Air Asia ke Sabah.

Tujuannya sebagaimana tertera dalam poster di atas "XPDC DAKWAH". Ianya telah menjadi rutin tahunan, ia semacam wajib bagi saya untuk ke Sabah. almaklumlah tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat "ditukarkan".

Dalam rangka XPDC DAKWAH ini saya akan ke Kota Kinabalu, Papar, Beufort, Labuan, Keningau dan sudah semestinya Kota Marudu(tempat saya ditukarkan pada tahun 2002).

Di sepanjang XPDC ini blog saya mungkin tak dapat diup-datekan.

Doakan saya selamat pergi dan balik. terima kasih pada semua.

1 comments:

  1. SELAMAT BERJUANG....DRPD:US HISAMUDDIN 0142589246 (SHBT LAMA DI KOTA MARUDU)1999-2003

    ReplyDelete